Regulamin
Niniejszy dokument określa zasady uczestnictwa w usługach świadczonych przez psychologa.
§1. Regulamin konsultacji psychologicznych/terapii
§2. Regulamin terapii poprzez ruch i ciało
§3. Regulamin konsultacji diagnostycznych
Regulamin jest rodzajem umowy pomiędzy Małgorzata Bereś-Łapińska (dalej "psycholog"), prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MaŁa Przestrzeń Psychologiczna Małgorzata Bereś-Łapińska wpisaną do rejestru przedsiębiorców CEIDG, NIP: 8943252877, REGON: 540793896 [dalej: Gabinet], ul. Wilkaska 26/12, 54-104 Wrocław, a klientami ("Rodzicami").
§1. Regulamin konsultacji psychologicznych/terapii
Regulamin ten jest rodzajem umowy pomiędzy Rodzicami/Opiekunami Prawnymi a Psychologiem. Ma na celu podkreślenie, że obie strony są zaangażowane w terapię/konsultacje, które dotyczą ich wspólnego dziecka, lub/i który w nich uczestniczy.
Jeżeli dziecko uczestniczy w spotkaniach:
Rodzic/-e, na spotkaniu podpisują zgodę na udział dziecka w konsultacjach.
Czas trwania wizyty to 50 min.
Płatność za wizytę uiszcza się z góry, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Nieopłacona rezerwacja wizyty przez klienta w ciągu 48h od godziny rezerwacji zostanie automatycznie odwołana.
W przypadku, gdy konsultacja nie odbyła się z winy psychologa, psycholog proponuje inny termin lub zwrot kosztów.
Psychologa obowiązuje tajemnica zawodowa.
*Jeżeli w konsultacjach uczestniczy dziecko
5a) Problemy i treść rozmów z dzieckiem jest poufna, chyba że dziecko wyrazi zgodę na ich ujawnienie lub w sytuacji zagrożenia zdrowia i życia dziecka. Wówczas psycholog jest zobowiązany do poinformowania o tym Opiekunów Prawnych lub/i odpowiednie organy.
5b) Psycholog udziela ogólnych informacji zwrotnych o dziecku i postępach w terapii/konsultacjach czy występujących utrudnieniach w trakcie spotkań, natury emocjonalnej, medycznej lub innych.
5c) Efekty spotkań są wynikiem współpracy dziecka, rodziców oraz psychologa. Rodzice zobowiązują się do wykonywania pracy własnej z dzieckiem, zgodnie z przekazanymi sugestiami, wskazówkami psychologa.
5d) W przypadku niespełnienia warunków terapii/konsultacji (pkt. 6) przez Opiekunów prawnych dziecka, psycholog nie odpowiada za jej efekty.
5e) Spotkania mogą być w każdej chwili zakończone, po wcześniejszym poinformowaniu o tym psychologa. Ważne jednak, żeby po informacji o decyzji, dziecko odbyło jeszcze jedno spotkanie podsumowujące z psychologiem.
Umówienie się na wizytę możliwe jest poprzez rezerwację terminu na stronie internetowej i opłacenie jej lub w indywidualnych przypadkach po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym (tak samo obowiązują §. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 regulaminu). Na adres email klient otrzymuje: regulamin, z którym się zapoznaje, a także numer konta bankowego i dane do przelewu. Wykonanie przelewu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Rodzic może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez klienta/rodzica sposobu płatności.
Psycholog zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i cennika w każdym momencie.
Klient ma prawo do anulowania wizyty na 24h przed. Opłata za wizytę zostanie mu zwrócona (100%).
Opłaconej wizyty nie można odwołać na mniej niż 24. W przypadku, gdy klient nie może się pojawić na wizycie i chce dokonać zmiany na mniej niż 24h przed wizytą, opłata za wizytę nie zostanie mu zwrócona.
Klient ma możliwość poproszenia o wystawienie faktury. Prośby można przesyłać na adres email wraz z danymi: imię i nazwisko, adres do korespondencji, data wizyty. Faktura zostanie przesłana na wskazany adres email.
Wszelkie reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@malapp.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę wizyty, powód reklamacji. Psycholog ma 14 dni od otrzymania reklamacji na jej rozpatrzenie i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
Konsultacje odbywają się stacjonarnie, jak również online.
W przypadku konsultacji online obowiązują te same warunki, dotyczące umawiania konsultacji, opłat, reklamacji. Dodatkowo:
14a) Konsultacje psychologiczne online mogą być prowadzone za pośrednictwem komunikatorów internetowych, takich jak Google Meet, Zoom lub inne aplikacje umożliwiające rozmowy wideo. Konsultacja online odbywa się w formie rozmowy wideo, chyba że strony uzgodnią inaczej.
14b) W przeddzień lub w dniu konsultacji klient otrzyma na maila podanego przy zapisie link do konsultacji video.
14c) Psycholog nie ponosi odpowiedzialności za trudności techniczne po stronie klienta.
14d) Klient zobowiązuje się do zadbania o odpowiedni sprzęt, komputer z przeglądarką internetową, dostęp do Internetu, możliwość rozmowy bez osób trzecich.
14e) Konsultacje online nie będą nagrywane przez psychologa. Klientowi zabrania się nagrywania spotkania, chyba że uzyska uprzednią zgodę psychologa.
§2. Regulamin terapii poprzez ruch i ciało
Terapia poprzez ruch i ciało skierowana jest głównie do kobiet, a szczególnie zmęczonych Mam (w §2. "klientkami").
Czas trwania wizyty to 60 min.
Płatność za wizytę uiszcza się z góry, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
Nieopłacona wizyta przez klientkę na 24h przed zostanie automatycznie odwołana.
W przypadku, gdy wizyta nie odbyła się z winy psychologa, psycholog proponuje inny termin lub zwrot kosztów.
Umówienie się na wizytę możliwe jest poprzez rezerwację terminu na stronie internetowej i opłacenie jej lub w indywidualnych przypadkach po uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym (tak samo obowiązują §. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 regulaminu).
Na adres email klientka otrzymuje: regulamin, z którym się zapoznaje, a także numer konta bankowego i dane do przelewu. Wykonanie przelewu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Klientka może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez klientkę sposobu płatności.
Psycholog zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu i cennika w każdym momencie.
Klientka ma prawo do anulowania wizyty na 24h przed. Opłata za wizytę zostanie jej zwrócona (100%).
Opłaconej wizyty nie można odwołać na mniej niż 24. W przypadku, gdy klientka nie może się pojawić na wizycie i chce dokonać zmiany na mniej niż 24h przed wizytą, opłata za wizytę nie zostanie jej zwrócona.
Klientka ma możliwość poproszenia o wystawienie faktury. Prośby można przesyłać na adres email wraz z danymi: imię i nazwisko, adres do korespondencji, data wizyty. Faktura zostanie przesłana na wskazany adres email.
Wszelkie reklamacje można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@malapp.pl. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę wizyty, powód reklamacji. Psycholog ma 14 dni od otrzymania reklamacji na jej rozpatrzenie i poinformuje Klientkę o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
Treści poruszane podczas spotkania są objęte tajemnicą. Ze względu na terapeutyczny charakter grupy, klientki zobowiązują się nie wynosić informacji poza nią.
Podczas wizyty/spotkania panuje pełna dowolność dzielenia się informacjami o sobie i o swoich przeżyciach. Komunikacja werbalna może być ograniczona.
§3. Regulamin konsultacji diagnostycznych
Udział dziecka w konsultacjach diagnostycznych wymaga pisemnej zgody rodzica/opiekuna prawnego, udzielonej podczas pierwszego spotkania.
Czas trwania konsultacji oraz ich liczba uzależnione są od rodzaju diagnozy i opisane w aktualnej ofercie. Konsultacje diagnostyczne odbywają się wyłącznie stacjonarnie.
Umówienie konsultacji możliwe jest poprzez rezerwację terminu na stronie internetowej i dokonanie płatności lub – w uzasadnionych przypadkach – po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym. Po rezerwacji Klient otrzymuje na adres e-mail regulamin, dane do przelewu oraz numer konta bankowego. Dokonanie płatności oznacza akceptację regulaminu.
Płatność za konsultacje uiszczana jest z góry, zgodnie z obowiązującym cennikiem. Koszty dodatkowe wynikające z wybranego sposobu płatności (np. prowizje bankowe, opłaty operatorów płatności) ponosi Klient. Konsultacja nieopłacona na minimum 24 godziny przed terminem zostaje automatycznie anulowana.
Klient ma prawo odwołać konsultację nie później niż 24 godziny przed jej terminem – w takim przypadku przysługuje mu pełny zwrot kosztów (100%). Odwołanie konsultacji na mniej niż 24 godziny przed wizytą skutkuje brakiem zwrotu opłaty. W przypadku konsultacji wieloetapowych (np. diagnostyka kompleksowa), brak obecności na jednym z etapów nie stanowi podstawy do zwrotu części opłaty – płatność dotyczy całości procesu diagnostycznego. Jeżeli konsultacja nie odbędzie się z winy psychologa, Klient otrzymuje propozycję nowego terminu lub zwrot kosztów.
Psychologa obowiązuje tajemnica zawodowa – wszystkie informacje uzyskane w trakcie konsultacji pozostają poufne. Wyjątki od tajemnicy zawodowej stanowią sytuacje zagrożenia życia lub zdrowia Klienta/rodzica/opiekuna bądź innych osób oraz udział psychologa w superwizji (przy zachowaniu braku możliwości identyfikacji danych osobowych).
Klient może otrzymać fakturę za konsultacje – w tym celu powinien przesłać dane niezbędne do jej wystawienia (imię i nazwisko/nazwa, adres do korespondencji, data wizyty) na adres e-mail gabinetu. Faktura zostanie wystawiona i przesłana drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@malapp.pl
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres do korespondencji, datę wizyty, opis powodu reklamacji. Psycholog rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni i informuje Klienta o decyzji za pośrednictwem e-maila.
Psycholog zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu oraz cennika w dowolnym momencie. Zmiany obowiązują od chwili ich opublikowania i nie dotyczą konsultacji już opłaconych. Aktualny regulamin dostępny jest na stronie internetowej gabinetu.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 03.02.2025
Ostatnia zmiana regulaminu: 25.08.2025
Jestem tu dla Ciebie